7 chyb, kterých se nesmíte dopustit v obchodním e-mailu

Obchodování se již před nějakou dobou z podstatné části přesunulo do online prostředí. E-mail je již dnes zcela běžnou formou komunikace mezi klientem a obchodním zástupcem. Aby ale tato komunikace byla efektivní a abyste přes elektronickou poštu působili profesionálně a důvěryhodně, musíte dodržovat určitá pravidla. Zde je sedmero chyb, kterých se nesmíte při psaní e-mailů v rámci obchodních aktivit dopouštět.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace