„Musím si to rozmyslet“. Jak zabránit klientovi, aby řekl tuto obávanou větu?

Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient konkrétní námitky, dotazy a pochybnosti, a dokonce je s vámi explicitně sdílí, jedná se naopak o něco, co byste měli vy jako obchodník vítat, jelikož konkrétní poznámky a námitky ze zákazníkovy strany dokazují, že o dané věci přemýšlí, ptá se na specifické věci a mohl by mít o nabídku zájem. Horší je, když vás klient „odbyde“ velmi vágním prohlášením, že si nabídku musí rozmyslet, a to aniž by vám řekl, v čem konkrétně je problém. V tomto článku se podíváme na nejčastější příčiny, proč tento způsob vycouvání z jednání klienti používají, a jak zabránit tomu, abyste tuto obávanou větu ze strany zákazníka na příští obchodní schůzce slyšeli.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace