Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali jste mu a domluvili si schůzku nebo jste probrali možnosti, které nabízíte, po telefonu?…
Syndrom vyhoření je strašákem pracovníků v mnoha oborech. Obchodní sféra je…
Víte, jaký je nejčastější důvod, kvůli kterému lidé momentálně odchází ze…
Pohovory na obchodní pozici jsou v mnoha ohledech specifické. Více než u…
Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického…
Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…
Obchodní činnost může být občas poměrně velkou zátěží na lidskou psychiku.…
Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…
V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase…
Nové firmy mají v dnešní době celou řadu možností, jak se prezentovat…
Jsou to zvláště obchodníci v technicky vysoce specializovaných oborech kdo…
Motivovat zaměstnance k těm nejlepším výkonům nelze pouze penězi. Vedoucí…
V mnoha odvětvích lidské činnosti se přichází s novými a moderními postupy,…