Neúspěch jako možnost růstu ve vašem obchodním týmu

Řada lidí se nikdy nemůže stát dobrými obchodníky. Není to tím, že by neuměli komunikovat, nebyli dostatečně pracovití nebo se nevyznali v daném oboru. Je to tím, že obchodní profese sebou nutně nese mnoho odmítnutí, chyb a neúspěchů, bez kterých by obchodní zástupce zpravidla úspěchu nikdy dosáhnout nemohl. Mnoho jedinců tento fakt není schopno přijmout, protože neustálé malé neúspěchy a odmítnutí nedovedou snášet dobře. Aby byl váš obchodní tým úspěšný a efektivní, musí mít vůči neúspěchu správně nastavený postoj. A ten je musíte vy z pozice vedoucího naučit.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace