Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem

Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši klienti se zástupci vaší společnosti. Je to tedy určité okno do toho, jak vaše firma funguje a jak se chová ke své klientele. Negativní zážitky se zákaznickým servisem nesou klienti zpravidla velmi vážně a i když váš produkt jinak může být bezchybný, špatná komunikace v rámci klientského servisu může reputaci vaší společnosti poškodit nezvratným způsobem. V tomto článku si přiblížíme tři kroky k dlouhodobému vylepšení zkušeností, které vaši klienti mají s vámi poskytovaným zákaznickým servisem.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace