7 triků, jak ošálit čas Zvyšte efektivitu vaší práce a zlepšíte tak obchodní výsledky. Nástrojem ke zvýšení vašeho pracovního výkonu je pak účinný time management. Naučte se zacházet s …
Jak začít psát blog, který bude úspěšný Začínající blogeři se často dopouštějí několika chyb. Chcete-li zvýšit své…
Nedopouštíte se těchto marketingových hříchů? Ujistěte se, že vaše reklamy a obsah neobsahují následující chyby, které…
Čtyři nejefektivnější způsoby, jak rozšířit databázi e-mailů Někdo považuje e-mailové kampaně za překonané. Ale někteří obchodníci na ně…
3 základní odpovědnosti vedoucího týmu Nový vedoucí týmu má vždy celou řadu povinností a úkolů, které se musí…
Šest triků, jak si řečí těla získat přízeň potenciálního klienta Řada obchodníků má představu, že k získání si přízně potenciálního klienta…
Jak přistupovat ke konkurenci? V každém oboru mají firmy své konkurenty. I kdybyste nabízeli zcela…
V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili…
Proč klient odmítl vaši nabídku? Pět možných důvodů Už se vám někdy stalo, že jste měli z jednání dobrý pocit, byli jste na…
Vést příkladem: Tipy pro nové manažery týmu Nový vedoucí týmu musí čelit mnoha výzvám. Jednou z nich je ten fakt, že je…
Kroky k udržení top klientů Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních…
Získejte důvěru potenciálního klienta snadno a rychle Všichni, kdo se v prodeji již nějaký čas pohybují, moc dobře ví, že v…
3 kroky k získání více nových klientů Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně…