4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím

K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy se dlouhodobě nedaří, je odpovědností daného obchodníka si sednout a rozmyslet si, jestli neexistuje něco, co může udělat, aby se situace co nejdříve zlepšila. Pokud totiž neúspěch trvá moc dlouho, projeví se to na psychice a sebevědomí daného prodejce, což ústí v další neúspěchy, a tak dále. Prolomit tento bludný kruh vám pomohou následující čtyři otázky, které si musíte sami položit, pokud procházíte špatným obdobím, a které vám pomohou identifikovat možné příčiny neúspěchu a vrátit se zpátky do svých kolejí.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.