Čtyři faktory kvalifikace potenciálního klienta Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních s novým zákazníkem musí projít, aby zjistil, jestli je daný člověk nebo firma vhodným…
Prodej po telefonu: Jak zaujmout klienta v první větě Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale…
V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu…
Emoční inteligence a její role v rámci obchodního týmu Zatímco většina lidí si pod inteligencí představí hodnotu IQ, ve…
7 zvyků a postojů, které vám zlepší život Lidé výborně fungují skrz návyky. Dělají každodenní práci jednodušší a učí…
Pět zvyků nejúspěšnějších obchodníků Úspěch v obchodě vyžaduje vytrvalost, snahu a konzistentnost. Bez těchto…
Čtyři nepravdivé mýty o produktivitě v prodeji Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To…
V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo…
Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
6 kroků k aktivnímu naslouchání klientům během schůzky Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají,…
6 věcí, díky nimž budete kariérně růst Kariérní postup je výsadou ambiciózních lidí. Je to něco, co by mělo být…
Hodíte se na post manažera? Položte si těchto pět otázek Být dobrým vedoucím neznamená být pouze odborníkem na danou oblast a znát…
8 tipů, jak zůstat pozitivní Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky…