Být dobrým obchodníkem znamená umět skloubit celou řadu věcí dohromady – komunikační dovednosti, odborné znalosti, emoční inteligenci a schopnost ostatní inspirovat.…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…
Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí.…
Ať už čtete odborné články, vzděláváte se nebo jen posloucháte rady…
Zákazníci, kteří kývli na vaši nabídku a stali se součástí vaší klientely,…
Jednou z nejtěžších věcí, kterou musí obchodníci udělat, aby v prodejním…
Stres může být od určitých úrovní ubíjející a mnohdy i nebezpečný. Pro…
Mít skvělý, samostatně pracující a všechny překážky překonávající prodejní…
Mnoho lidí si pouští hudbu k práci. Někomu pomáhá k soustředění, někdo…
Ať už se v rámci B2B prodeje věnujete jakémukoliv sektoru či produktu,…
Začal nový rok a je čas začít aktivně pracovat na předsevzetích, která jsme…
Je jen málo značek, které se dovedly tak rychle a účinně vyprofilovat a…
Content marketing, neboli vytváření informačně hodnotných textů, díky…