3 způsoby výpočtu odměn obchodních zástupců

V prodejním světě je běžnou praxí, že kromě fixního platu jsou obchodníci odměňováni i pomocí odměn. Ty se odvíjejí od jejich obchodních výsledků a motivují je k podávání toho nejlepšího výkonu. Existuje ale několik způsobů, jak tyto odměny vypočítat, a my si v tomto článku ukážeme, jaké tři základní způsoby to jsou a jaké jsou jejich výhody a nevýhody.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.