Šest zásad obchodního vyjednávání

Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se na spolupráci. Teď nastává fáze vyladění konkrétních podmínek obchodní transakce a dostáváte se tak do obchodního vyjednávání. To má samozřejmě svá pravidla a abyste nakonec neodcházeli z jednání poraženi, musíte umět co nejlépe obhájit svoji pozici, avšak za takových podmínek, které je zákazník stále ochoten přijmout. Zde je šest zásad úspěšného a efektivního obchodního vyjednávání.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace