Pět základních úkolů manažera obchodního týmu

Zatímco vedoucí pozice sebou obecně nese řadu důležitých povinností a potřeb, vedení obchodního týmu je ještě specifičtější, než management v jiných oblastech. Zásadní roli zde hraje motivace týmu, schopnost inspirovat pracovníky k lepším výkonům a nastavit takové pracovní podmínky, ve kterých mohou všichni podávat maximální pracovní výkon. Úkolem obchodního vedoucího je také samozřejmě starat se o řadu administrativních a mikro-manažerských aspektů vedení týmu lidí. A protože dobrý vedoucí musí mít především dobře nastavené priority své vlastní práce, přinášíme vám pět základních úkolů manažera obchodního týmu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.