Čtyři fáze prodejního cyklu z pohledu klienta Námluvy klienta bez ohledu na to, jakému obchodnímu sektoru se věnujete, prochází vždy čtyřmi základními fázemi. Alespoň řečeno z pohledu klienta. Vy coby obchodník…
4 chyby, které obchodníci často dělají v e-mailech E-mailů přichází klientům hodně a ten váš musí splňovat řadu věcí, aby mezi…
WordPress je velmi oblíbený redakční systém pro své jednoduché ovládání a…
4 inspirativní přednášky pro ženy, které si můžete pustit zdarma Projekt TED sestává z organizovaných přednášek na témata technologií,…
Čtyři věci, které se musejí naučit noví vedoucí týmu Stát se vedoucím týmu znamená převzít odpovědnost nejen za svoji práci, ale…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…
Co dělají neúspěšní prodejci špatně? Být dobrým obchodníkem znamená umět skloubit celou řadu věcí dohromady –…
Víte, co to je „upselling“, „cross-selling“ a „next selling“? Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí.…
Čtyři nejhorší rady, které může obchodník dostat Ať už čtete odborné články, vzděláváte se nebo jen posloucháte rady…
Čtyři otázky, které musíte položit novým klientům Zákazníci, kteří kývli na vaši nabídku a stali se součástí vaší klientely,…
Pokud si myslíte, že potenciálního klienta rušíte, předem prohráváte Jednou z nejtěžších věcí, kterou musí obchodníci udělat, aby v prodejním…
9 způsobů, jak se zbavit stresu Stres může být od určitých úrovní ubíjející a mnohdy i nebezpečný. Pro…
Pět kroků k vybudování obchodního týmu snů Mít skvělý, samostatně pracující a všechny překážky překonávající prodejní…