Sedm základních typů cenotvorby

Naceňování produktů je jedním z nejdůležitějších úkolů těch, kteří mají za prodeje daného produktu odpovědnost. Najít vhodný kompromis mezi konkurenceschopností a výdělečnou marží na produktu je mnohdy těžké a komplikované, a proto se pro cenotvorbu používá celá řada různých postupů. My vám přiblížíme těch sedm nejzákladnějších.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace