Tři vlastnosti, které musí vyplývat z životopisu obchodníka

Ucházíte se o obchodní pozici? Pamatujte, že oproti vžité představě dají personalisté pramálo na motivační dopis a téměř veškerou pozornost věnují hlavně vašemu životopisu. Jeho struktura a vyznění by měly odpovídat pozici, na kterou se hlásíte, protože kdo nedovede správně prodat sám sebe, nemůže prodávat ani nic jiného.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.