Čtyři zvyky obchodníků, které odvrátí jejich vyhoření

Syndrom vyhoření je strašákem pracovníků v mnoha oborech. Obchodní sféra je tímto nešvarem postižena o to více, že prodej je psychicky náročnou prací, kde velkou roli hraje mentální rozpoložení a momentální nálada daného pracovníka a prodejci si často musí na sebe brát určitou masku pozitivity i v případě, že mají třeba špatný den. Existují ale čtyři zvyky, které úspěšní obchodníci mají, díky kterým jsou podstatně imunnější vůči syndromu vyhoření.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace