4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely

Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického servisu nepatří pouze shánění nových zákazníků a uspokojení stávající klientely, ale i zvýšení věrnosti současných zákazníků. Docílit této mety je složité a samozřejmě se vždy jedná o celé spektrum faktorů, které je potřeba vzít v potaz. Obecně lze ale navrhnout čtyři principy, které můžete v rámci klientské péče poskytované vaší formou uplatnit, abyste dlouhodobě navýšili loajalitu vaší současné klientely.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.