Tři tipy, jak získat a udržet si mladé klienty

Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší cílovou skupinou? Pak už jistě dávno víte, že se jedná o specifickou klientelu, která má speciální očekávání, zkušenosti a požadavky. A tomu je nutné upravit jak propagaci produktu, tak i způsob jeho prodeje i samotný zákaznický servis. Zde jsou tři základní postupy, díky kterým budete lépe získávat a udržovat si mladé klienty.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.