3 způsoby, jak bojovat proti klientům, kteří chtějí slevu

Cena je jednou z nejčastějších výtek, které klienti vůči nabídce obchodníků mají. V mnoha případech se jedná pouze o zástupný důvod, který má zakrýt fakt, že klientovi se na nabídce nelíbí něco úplně jiného. Často se jedná taky o pouhý trik ze strany zákazníka, jakýsi pokus o to získat nabídku za nižší peníze. Zde jsou tři způsoby, jak udržet cenu nabídky co nejblíže původnímu návrhu a jak reagovat, když začne zákazník rozporovat cenu.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace