9 otázek, které by si měl položit vedoucí zákaznického servisu Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího zákaznického servisu, že v tomto roce vylepší práci a výsledky jeho týmu. Jaké otázky byste…
5 prodejních profesí na vzestupu Do té doby, co bude existovat podnikání a obchod, tam vždy bude potřeba i…
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…
Jak se z prvně kupujícího klienta dělá stálý zákazník Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s…
Marketingové strategie pro váš byznys v roce 2014 Musíte mít profil na Facebooku. Content marketing je budoucnost. Email je…
Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera.…
Konzultant Jason Rich napsal knihu, kde popisuje tajemství úspěchu…
Jaké budou v prodejním světě trendy v příštím roce a co je potřeba udělat,…
3 největší chyby začínajících obchodníků Úspěšným prodejcem se člověk nestane jen díky nadšení, vhodné vrozené…
E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme…
Monitoring kvality hovorů v call centru není jenom o peskování zaměstnanců…
Podle mezinárodního průzkumu společnosti Nielsen nyní po několika letech…
Jak spolehlivě zahodit zpětnou vazbu od zákazníků Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje…