Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s úsměvem, maje při tom na mysli včerejší schůzku, při které jsem spíše sledoval zkušenějšího…
Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…
Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti…
Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak? Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického…
Po změnách na Facebooku koncem loňského roku je nad slunce jasné, že…
V prodejním světě existuje už dlouhou dobu toto rčení: Lidé milují…
Používejte chat a získejte tak věrné zákazníky Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního…
Už víte, že máte být na Google+. Je to dobré pro SEO, pro nové kontakty a…
Co dělat, když slyšíte větu "Nemám zájem" Nezájem ze strany zákazníka je problém, který je nutno umět překonat hned…
B2B: Chovejte se jako člověk, se kterým chcete jednat Pokud chcete být úspěšní v B2B, musíte mířit vysoko a jednat s lidmi, kteří…
Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte.…
Co se skrývá za námitkami proti ceně "Je to příliš drahé." To je jedna z nejčastějších námitek, které prodejci…
V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak…