Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce. Byla to úspěšná akce. Vlastně to nebyla jedna akce, byly hned dvě. Dneska ráno jsem jel s …
Content marketing figuruje na marketingových webech stále dokola již 5 let.…
Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v…
V pátek, tedy na den Svatého Valentýna, přišel Facebook s překvapivou…
Jak chytře používat obrázky na sociálních médiích Podle nedávného článku Forbesu se chování uživatelů na sociálních médiích v…
Jak se chovat na obchodním setkání Ať už se jedná o výslovně organizovanou událost, či o neformální setkání…
E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…
9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…
Jak ukončit prezentaci a uzavřít obchod Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…
Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat…
Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s …
Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…