Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením, protože jsem dokázal po celou dobu schůzky udržet pozornost jen na…
Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v …
Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš? Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…
Marketéři, lidé z PR i tvůrci obsahu mají jedno společné: Musí umět…
Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…
Získejte zpět ztraceného klienta Ztráta důležitého klienta je vždy pro společnost velkou ránou. Nejde jenom…
Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé…
Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k…
V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a…
Facebook dnes představil možnost výrazně zvýšit neplacený dosah příspěvků:…
Každý prodejce jistě někdy zažil nějakou opožděnou platbu, dostal se do…
LinkedIn zavádí možnost sdílet znalosti a rozšiřovat povědomí o tom, v čem…
Prvních pět minut s klientem krok po kroku Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je…