LinkedIn zavádí možnost sdílet znalosti a rozšiřovat povědomí o tom, v čem jste kutečně dobří. Lidé tak dostanou jedinečnou příležitost budovat svou profesní značku,…
Prvních pět minut s klientem krok po kroku Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je…
Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce.…
Content marketing figuruje na marketingových webech stále dokola již 5 let.…
Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v…
V pátek, tedy na den Svatého Valentýna, přišel Facebook s překvapivou…
Jak chytře používat obrázky na sociálních médiích Podle nedávného článku Forbesu se chování uživatelů na sociálních médiích v…
Jak se chovat na obchodním setkání Ať už se jedná o výslovně organizovanou událost, či o neformální setkání…
E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…
9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…
Jak ukončit prezentaci a uzavřít obchod Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…
Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat…