Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci

Ilustrační snímek

V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také to, jak moc zákazníci oceňují váš produkt? Server Inc.com přináší několik tipů, jak to zjistit. Vytěžíte-li z těchto informací co nejvíc, máte šanci stát se úspěšnějším obchodníkem. Tyto údaje přesvědčí i ostatní prodejce, aby váš produkt zařadili do své nabídky.

1) Měření webových stránek

Více než 80 % spotřebitelů hledá produkty on-line i když chtějí nakoupit v kamenném obchodě. Následujte proto trendy v měření webových stránek. Využijte měření intenzity on-line provozu, vyhledávání dotazů a zapojení na sociálních sítích. Můžou vám pomoci rovněž bezplatné nástroje Google Trends, Google Keyword Planner nebo program Compete.

2) Všímejte si referencí

Analyzujte on-line hodnocení zákazníků. Zjistíte tak, jak zákazníci váš produkt vnímají a ověříte jeho potenciál pro rozšíření na dalších trzích. Všímejte si i komentářů pod hodnocením.

3) Sledujte články o vás

Obchodníci mají rádi novinové články, je to skvělé prověření pro váš produkt. Čím častěji je článek o vás sdílen na Facebooku nebo Twitteru, tím lépe. Speciálně na sociálních sítí si konzumenti sdělují dojmy z užívání výrobků a služeb. Jedná se o další skvělé ocenění vašeho produktu. Zákazníci jsou náchylnější nakupovat, když se o produktu dočtou pozitivní informace na sociálních sítí. 

-ka-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com