Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět chyb telefonního prodeje

V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden nástroj k zaujetí zákazníka a k úspěšnému zakončení, a sice váš hlas. Nejde jen o to, co…

Content marketing na LinkedIn: Ano, nebo ne?

Content marketing na LinkedIn: Ano, nebo ne?

LinkedIn se stává plnohodnotným hřištěm v oblasti content marketingu:…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…

Tradiční marketing žije dál

Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v …

Článek v rámci předplatného Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš?

Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…

Máte kreativní nápad? Poradíme, jak posoudit jeho úspěšnost

Marketéři, lidé z PR i tvůrci obsahu mají jedno společné: Musí umět…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat

Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…

Článek v rámci předplatného Získejte zpět ztraceného klienta

Ztráta důležitého klienta je vždy pro společnost velkou ránou. Nejde jenom…

5 způsobů, jak psát lepší nadpisy

Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta

Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 1. díl

V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a…

Využíváte v marketingu známé tváře? Pak právě vám pomůže nejnovější funkce Facebooku

Využíváte v marketingu známé tváře? Pak právě vám pomůže nejnovější funkce Facebooku

Facebook dnes představil možnost výrazně zvýšit neplacený dosah příspěvků:…

6 tipů jak přimět zákazníky, aby hradili faktury včas

Každý prodejce jistě někdy zažil nějakou opožděnou platbu, dostal se do…

Výpis 20812093 z celkem 4721