Your retail company's trace in the digital world

Stopa vašeho obchodu v digitálním světě

Social media and digital technologies as a whole offer plenty of opportunities for retailers to communicate with their customers. You can engage them and build loyalty, even  turning some of your customers into brand advocates. You should track your reviews and online reputation and intervene with an apology or a solution whenever needed.

In case you do not have a presence on the internet, and you are not currently taking advantage of at least some of the tools that the online environment offers to you, you should get started quickly. The odds are that your competitors are doing it, claims the businessknowhow.com website.

Interesting content

If you do not actively promote your brand’s website,  probably, the only people who will visit your website are customers who already know you. But there are many potential customers who are not currently your loyal brand lovers. These can be acquired when you take advantage of right content.

Try a free e-book, blog posts about up-to-date issues, or include guest posts on websites with high traffic. These things work.
By creating content of high quality you offer some added value to your customer base. High-quality content surely does not only mean catchy phrases about your products. Of course, you can use the web solely for effective communication with your customers, and not bother with creating and posting interesting material.

Online presence and social media

Social media present a great opportunity for your customer service. Retailers can be aware any problems they are facing quickly, because complaints will show up  on their profile. It is important to response to customers‘ questions and messages, because nothing is worse than a silent, never-interacting profile. By responding promptly and friendly you can always improve the perception of your brand.

-jk-

    Stopa vašeho obchodu v digitálním světě

    Sociální média a digitální technologie jako celek představují ohromnou příležitost pro obchodníky, kteří chtějí komunikovat se svými zákazníky. Můžete se snažit je zapojit do dění a budovat tím jejich loajalitu, díky čemuž možná získáte nějaké „advokáty vaší značky“. Měli byste také důkladně sledovat hodnocení a recenze, které vaši zákazníci sdílejí na webu. Musíte sledovat, jakou máte pověst – a zasáhnout omluvou nebo vysvětlením, je-li to potřeba.

    V případě, že v současnosti na webu nejste a nevyužíváte tak žádný z mnoha nástrojů, které jsou dnes v online světě k dispozici, měli byste s tím rychle začít. Je totiž velice pravděpodobné, že vaši konkurenti začali už dávno, říká web businessknowhow.com.

    Zajímavý obsah

    Když nebudete aktivně propagovat web své značky, je možné, že jediní návštěvníci budou lidé, kteří vás už dobře znají. Může však také existovat velká masa zákazníků, kteří o vás zatím nemají nejmenší tušení. A právě tyto můžete přivést na svůj web a do svého obchodu tím, že budete nabízet správný obsah. Zkuste elektronickou knihu zdarma, články na blogu týkající se aktuálních témat nebo posty na stránkách, které dosahují vysokých návštěv uživatelů (možná budete muset něco málo zaplatit).

    Kvalitní obsah je takový obsah, který poskytuje nějakou přidanou hodnotu vašemu online publiku. Určitě nejde jen o vymyšlení nových, chytlavých frází o vašich produktech. Samozřejmostí je možnost využít web prostě jen pro efektivní komunikaci se zákazníky. V takovém případě se pak nemusíte zabývat tím, co na web vkládat a jak to vytvořit.

    Vy ještě nejste na sociálních médiích?!

    Sociální média jsou obrovskou příležitostí pro vaši péči o zákazníky a zákaznický servis. Když nastala nějaká chyba, prodejci mohou díky stížnostem na svém profilu rychle poznat, v čem vězí. Na otázky a zprávy zákazníků je třeba odpovídat, protože nic není horší než mlčící stránka nebo profil. Odpovědi v přátelském tónu, které poskytnete ve smysluplném čase od vložení otázky/zprávy, vždy zlepší vnímání a pověst vaší značky.

    -jk-

    Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků