Dnes je již nad slunce jasné, že kvalitní SEO je součást marketingu každé společnosti. Řada manažerů si však neuvědomuje, že neexistuje jednotný recept na SEO a že…
6 tipů na to, jak by měl vypadat ideální zákaznický servis Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit…
Jak na příliš informované klienty Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
Jak zjistíte, jestli je potenciální zákazník lukrativní? Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza…
Srovnání s konkurencí je dobrým měřítkem činnosti nebo také inspirací.…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
Klíč k úspěchu: Získejte doporučení od klientů Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od…
Vyhněte se prodělečným klientům Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a…
Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se…
Inovativní nápady na zapojení zákazníků Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…
Content marketing, tvorba kvalitního obsahu jako základ fungujícího…
Jak poznáte, že zákazník nic nekoupí? Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš…