Content marketing, tvorba kvalitního obsahu jako základ fungujícího marketingu, šíření obsahu Všude spousta rad, co by marketéři měli dělat. K tomu kapka teorie, jak…
Jak poznáte, že zákazník nic nekoupí? Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš…
Co dělat s předvánočním mottem "Zavolejte mi po Novém roce" Minimálně od začátku prosince se prodejci u klientů pravidelně setkávají s…
Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je…
Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
Ahoj, obchodníku! Mám skvělou zprávu. Uzavřel jsem první velkou smlouvu.…
Content marketing má být zaručeným způsobem, jak uspět v současném světě…
Proč marketing a obchod musí spolupracovat Jednou ze zásadních rolí marketingového oddělení je zásobit obchodní…
V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná…
Medializace je obvykle vcelku pozitivní věc není přece snadné dostat obsah…
Jak zajistit, aby se vaše zprávy dostaly k adresátům Zdá se vám, že mnoho ze zpráv, které odešlete potenciálním zákazníkům, se k…
Pro rozesílání tiskových zpráv platí jasně daná pravidla, která ale řada…