4 druhy zákazníků a jak k nim přistupovat Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje a zákaznického servisu. Vztah k zákazníkům se ale nedá paušalizovat každý člověk je…
Desatero předvánočních prodejních přikázání Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát…
SEO, tedy optimalizace pro vyhledavače, představuje v dnešní době z …
Cílem tohoto článku není kritika absolventů ani lidí ve věku 23 let. Chceme…
5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…
10 užitečných prodejních faktů, které vás překvapí Server CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých…
Sociální sítě umí vhodně podpořit značku. Pokud s nimi však pracujete…
Jak může příliš mnoho informací zhatit obchod Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak…
Po schůzce, kterou popisuji v předešlém textu, jsem si sedl do auta.…
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak velký vliv má předmět zprávy na její…
„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…
Content Marketing Institute připravil ve spolupráci s MarketingProfs novou…
Zlepšete svou schopnost naslouchat Prezentace produktu klientovi tak, aby odpovídal jeho potřebám, je…