O nezbytnosti Facebooku jako součásti marketingové strategie už nemůže být pochyb. Ne všichni ale znají všechny triky, které tato platforma podniká na podporu své…
Když vás chytne splín aneb návod, jak se znovu namotivovat Lidé pracující v oboru obchodu často zažívají pocit ztráty motivace. Jak ji…
Čekali jste, že sociální sítě zlikvidují televizní reklamu? Chyba! Nová…
5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…
15 tipů, jak zkrátit průměrný čas telefonátů v call centru CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…
V každém oboru se můžeme naučit něco, co se hodí i v běžném životě. Dnes…
Vlastnosti prodejce, který je úspěšný i v těžkých časech Podle populární knihy The Challenger Sale od Dixona a Adamsona z roku 2011…
Upozornění od Google je nástroj, který vám bude zasílat e-maily s …
Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014 Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…
10 způsobů, jak předčit očekávání klientů Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby…
PPC kampaně v čele s Google AdWords mohou být velmi efektivním zdrojem…
Schůzka, kterou v tomto článku popisuji, se navzdory mým předešlým…
LinkedIn již neslouží jen k prezentaci firem za účelem náboru zaměstnanců.…