Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Vytisknout

Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních příspěvků přidat tlačítko umožňující přímou akci. Funkce bude fungovat také na mobilních zařízeních. Firma tímto zřejmě reaguje na kritiky, kteří zpochybňují obchodní dopad používání tohoto marketingového média.

Při vytváření reklamního příspěvku bude vše fungovat tak jak dosud. Navíc však přibude tlačítko pro výzvu k akci (Call to action), které se zobrazí v pravém dolním rohu reklamy. Původně Facebook zvažoval 5 předvoleb: Kup nyní, zjistit více, zaregistrovat se, rezervovat a stáhnout. Využití tlačítka nebude povinnou součástí reklamní kampaně.

Nyní se zdá, že Facebook již zavedl testovací provoz nové funkce. Při zadávání další reklamní kampaně zjistíte, zda nové tlačítko můžete použít i vy. Měření konverze tak bude jednodušší než kdy předtím.

 

-th-

Zdroj: AllFacebook - Neoficiální blog o Facebooku provozovaný společností Mediabistro, poskytovatele práce, informací, vzdělávání, akcí a průzkumu pro mediální odvětví.
Zobrazit přehled článků ze zdroje AllFacebook
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace