Marketing - zprávy z HR

Udělejte klientovi nabídku, kterou prostě neodmítne

Znáte tu klasickou pohádku o rostoucí firmě a jejích úspěších? Přesně takhle nějak začíná velká většina obchodních nabídek, které na klienta útočí v záplavě direct…

Článek v rámci předplatného Když se lidé odhlašují z e-mailových zpravodajů

Přijmout klesající počet adresátů je vždycky těžké: Dalo přece takovou…

Marketingové výmluvy, kterými promarníte cenné příležitosti

Malé firmy mají celou řadu výmluv, proč by neměly investovat do…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základ obchodování - vybudované porozumění

Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce,…

Můj produkt nikoho nezajímá. Co teď?

Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…

Jak donutit zákazníky, aby vám skutečně volali zpět?

Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…

Požadavky na dobrého marketéra v roce 2013

V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…

Článek v rámci předplatného Desatero telemarketéra

Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…

Článek v rámci předplatného Základy úspešného prodeje pro začátečníky

Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…

Článek v rámci předplatného Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu

V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…

9 pilířů úspěšného e-mailingu

Článek v rámci předplatného 9 pilířů úspěšného e-mailingu

Lidé denně dostávají desítky e-mailů s mnoha různými nabídkami. Přesto je…

Než začnete s přípravami na velkou marketingovou kampaň…

Než začnete s přípravami na velkou marketingovou kampaň…

Na začátku je vždy marketingová analýza. Ale ty největší otázky při…

Článek v rámci předplatného Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…

Výpis 21982210 z celkem 4672