Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 otravných věcí, kvůli kterým lidé opouští webové stránky

Zaujmout čtenáře, poskytnout obsah uspokojující jeho požadavky a především upoutat čtenářovu pozornost to jsou zásady úspěšného obchodního webu. Při dnešní vysoké…

Článek v rámci předplatného Využijte v zákaznickém servisu prvky hry

Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se…

Která odvětví nejvíc bodují na Facebooku?

Od módního průmyslu už se nebudeme učit jen to, jak být elegantně oblečený.…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak se odlišit od konkurence

Přemýšlíte, co zákazníkům nabídnout, aby byla vaše společnost jedinečná a…

10 odpovědí, bez kterých nelze vytvořit plán sociálního marketingu

Dobře rozpracovaná strategie pro sociální sítě s konkrétními cíli je stejně…

Jak ve firmě zvýšit zájem o stávající klienty

Rady z oblastí problematiky prodeje, obchodu i zákaznického servisu se…

Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Článek v rámci předplatného Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Již podle lékařů starého Řecka se dalo lidské pokolení rozdělit do čtyř…

Nejnovější hříchy sociálního marketingu

Nejnovější hříchy sociálního marketingu

O základních prohřešcích na sociálních sítích se píše relativně často. Nyní…

Článek v rámci předplatného Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální

Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou…

Článek v rámci předplatného Co o nás říká naše řeč těla

Nonverbální komunikace, gesta, pohyby očí, výraz tváře, držení těla řeč…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Kvalita, nebo kvantita schůzek?

V poslední době odcházím z obchodních schůzek s tím, že se mi daří…

Dejte si pozor na 5 mýtů zákaznického servisu

Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales…

Článek v rámci předplatného Umění správného podání ruky

Podání ruky. Dost často nad ním ani nepřemýšlíme. A přitom se jedná o úvod…

Výpis 21982210 z celkem 4721