Optimalizace pro vyhledavače (SEO) určuje, jak dobře bude firma nebo značka nalezena na internetových vyhledavačích, např. na Google, Seznam nebo Bing. Je proto…
Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…
Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům.…
Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o…
Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…
Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už…
Minulý týden Facebook oznámil zavedení hashtagů (#), nástroje používaného…
Existuje několik prodejních taktik, které se vám jednoduše vymstí, jestliže…
Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela…
Na celém světě jsou 2,4 miliardy uživatelů internetu a jejich počet nadále…
Vytváření kvalitního obsahu vyžaduje trpělivost, plánování a praxi. A to,…