Úspěch produktu ovlivňuje celá řada faktorů, z nichž ne všechny je možné ovlivnit. Selhání marketingu však zabránit můžete. Většina firem v tomto ohledu opakuje…
Nové objevy v behaviorální ekonomii Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních,…
Dobrý tvít by měl upoutat, zahrnovat hashtagy a hypertextový odkaz. To vše…
Jak těžit ze stížností zákazníků I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se…
Historie se opakuje a nabízí se srovnání s počátky e-commerce. I proto není…
Bannerová reklama představuje výborné médium pro cílení a retargeting na…
Jak se vypořádat s poklesem v prodeji Nejlepší radou na to, jak čelit propadu v prodejních statistikách, je vůbec…
Žádný prodejce se neobejde bez kvalitní webové stránky vzhledem k tomu, že…
Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika…
Sociální sítě představují spontánní prostředí, proto tohle zjištění zřejmě…
Pro mnoho firem je úspěšné oslovování nových zákazníků otázkou existence.…
Ty nejlepší rady jsou často špatné. A platí to i na sociálních sítích Na začátku kariéry dostáváte spoustu rad, čtete poučky expertů v oboru a…
Emoční vnímání zákazníků Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné,…