Proč potřebujete copywritera

Ilustrační snímek

Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera. Webové stránky, inzeráty, PR články – všude jejich schopnosti využijete: Umění psát přesvědčivě a přitom využít veškeré informace o trhu a obchodní dovednosti, využít vyhrazený prostor a upoutat rychle pozornost, to se prostě přes noc naučit nedá.

Portál Brandnewcopy.com vytvořil infografiku, která stručně shrnuje argumenty pro využití práce copywriterů. Možná přesvědčí i vás:

  • Pouze 20 % lidí přečte víc než titulek.
  • Na vytvoření prvního dojmu máte 23 vteřin. A první dojem rozhoduje o tom, zda dostanete šanci prodat.
  • Copywriter umí zaangažovat čtenáře a lidi okolo něj. Obsah se pak snáze šíří.
  • Stručně, jasně, přehledně a poutavě. Umíte to tak také napsat?
  • Copywriter může webovou stránku povznést na lídra v oboru.
  • Dobrý obsah zaznamenají vyhledávače.
  • Copywriter ví, že 2-3 % textu by měla tvořit klíčová slova.

Dobrý copywriter napíše tiskovou zprávu tak, že ji tisk opravdu použije. Ve svém oboru se orientuje a zná pravidla content marketingu. Může proto firmě ušetřit velké peníze.

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily