3 největší chyby začínajících obchodníků

Vytisknout

Úspěšným prodejcem se člověk nestane jen díky nadšení, vhodné vrozené povaze a dostatečné míře výřečnosti. Zkušeným se prodejce stává často až po získání zkušeností, díky kterým zjistí, že zezačátku dělal některé systémové věci špatně. Jaké jsou tedy podle serveru CustomerThink.com třinejčastější chyby u prodejních nováčku? Nedostatečné ohodnocení potenciálních klientů. Tato chyba, se kterou se u nových prodejců můžeme setkat vůbec nejčastěji, spočívá v malé míře zhodnocení, zda je daný…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace