Jak více zaangažovat fanoušky

Pokud byste prošli profily svých fanoušků, zřejmě zjistíte, že se jim líbí desítky či stovky dalších stránek. Pouze malou část však sledují pravidelně. Jestli chcete, aby právě vaše stránka byla jednou z vyvolených, musíte je zaujmout. Prostě musí mít charisma. Zkuste třeba některé z receptů portálu Post Planner.

1. Obsah by měl být zábavný

Občas stránku oživte něčím vtipným a zábavným. Humor by nikdy neměl chybět, ale není to jediné řešení. Zkuste třeba nečekaně status, kde fanoušci mají doplnit text místo mezery. Jindy položte otázku, nebo napište úplně jednoduchý příspěvek z každodenní práce.

2. Stránka musí mít osobnost

Příběhy jsou výborným způsobem, jak vtáhnout fanoušky do dění na stránce. Příběh odráží osobitost a charisma, a právě k němu se pak lidé vracejí. Na sociálních sítích vytváříte osobní vazby.

Stránky úspěšných lidí fungují, pokud skutečně odráží charisma svého tvůrce. Kombinují obsah jejich práce s běžným životem a často i něčím obohacují.

3. Citáty

Lidé citáty milují. To ale neznamená, že je máte publikovat každý den.

Dobrý citát lidi inspiruje. Je to také výborný začátek pro diskuzi. Citát navíc nabádá k zamyšlení. Zaujme lidi i proto, že díky obecné platnosti nesouvisí s jedním úzkým okruhem čtenářů. Každý si z něj něco odnese.

4. Buďte kreativní a něco dávejte

Stále hodně firem publikuje z větší části obsah za účelem přímé propagace svých produktů. Někoho to možná zajímá, ale většinu lidí ne. V lepších případech publikují obecné informace, které ale postrádají jakékoliv charisma. Přitom někdy stačí, abyste před sdílený článek z nezávislého zdroje přidali vlastní komentář situace. Jedinečný názor, který odráží vaši osobnost.

5. Vyhlašujte jednoduché soutěže

Soutěže na fanoušky spolehlivě fungují. Facebook navíc povolil soutěže přímo na zdi, tzn. není již zapotřebí mít speciální aplikace. Nezapomeňte však vybírat výhry, které nějak reflektují obsah stránky. I zde o sobě něco sdělujete.

Soutěžit můžete o zajímavý komentář, doplnění citátu, popis fotky, nápad, atd. Výherce vyberete vy anebo fanoušci. Kreativitě se meze nekladou.

Jaké další nápady zafungovaly na oživení vaší facebookové stránky?

-th-

Zdroj: Post Planner - Blog společnosti, který publikuje zajímavé články ke zlepšení výsledků na sociálních sítích. Hlavním tématem je marketingové využití Facebooku.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Post Planner