Zásady vedoucího zákaznického servisu Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je osoba zodpovědná za spokojenost klientů dané společnosti napříč všemi jejími odděleními.…
Moderní marketing je o informacích, kterých je přebytek a je nutné se v …
20 nejlepších tipů pro telemarketéry Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi…
Tři zásady úspěšné obchodní nabídky Chystáte se připravit obchodní nabídku? Ať už se týká čehokoliv, před jejím…
Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…
Brian Tracy radí: Zorganizujte si dobře svůj čas Prokrastinace - jeden z neduhů moderní doby, který se nevyhnul ani…
Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…
Jak překonat obavy z volání neznámým lidem Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená…
Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…
Přiznat si špatné rozhodnutí a začít znovu od nuly je vůbec to nejtěžší, co…
Facebook testuje novou funkci, pomocí které by firmy mohly lépe pochopit…
Minulý týden jsem se naučil zase něco víc o porozumění. Taky jsem více…
Chystáte se na obchodní vyjednávání? Trpíte před ním trémou, nejste si…