A call center agent's dictionary

Slovníček zaměstnance call centra

There are always several ways to say the same thing. It is the task of the call center employee to choose the best option. There is a whole bunch of phrases that have a positive effect or assure confidence in the client, but which basically do not change the meaning of what you are saying.

The Call Centre Helper server came up with the following dictionary:

Positive words

- These are mostly adverbs that can be added to almost any sentence.

  • Certainly. "I will certainly make sure that the problem gets solved."

  • Completely. "I completely agree with you."

  • Great. "This is a great offer."

Everyday phrases

- They are used so frequently that we often forget to use them. But they have a strong positive effect.

  • I will be glad to help you.

  • I surely understand that this situation is very unpleasant to you.

  • What I can do for you is this...

  • I assure you that I will do my best

Advice

- When telling people what to do, you should never be condescending. You can use phrases that make instructions sound like advice.

  • I recommend that you...

  • In order to avoid such situations in the future, I suggest that...

  • I propose that you..

Sales words

- In active tele-sales, these words have proved to work:

  • Only. "It will cost you only..."

  • Range, a lot of. "We offer a wide range of products."

  • X instead of Y. "Our product will let you do X instead of Y."

  • Special, unique. "It is a unique opportunity."

-mm-

    Slovníček zaměstnance call centra

    Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je vybírat vždy tu nejvhodnější možnost. Existuje celá řada frází, které na zákazníky působí pozitivním, uklidňujícím dojmem, i přestože víceméně nijak nemění význam toho, co říkáte.

    Sever CallCentreHelper.com přišel s následujícím slovníkem:

    Pozitivní slova

    - Jedná se především o příslovce a můžete je vložit to téměř jakékoliv věty.

    • Určitě. „Dohlédnu na to, aby se problém určitě vyřešil.“

    • Naprosto. „V tom s vámi naprosto souhlasím.“

    • Skvělý. „Nabízím skvělou možnost...“

    Každodenní fráze

    - Jsou tak otřepané, že je často už zapomínáme i používat. Mají ale velice silný účinek.

    • Rád vám budu nápomocen.

    • Zcela chápu, že se jedná o nepříjemnou situaci.

    • Mohu pro vás udělat následující...

    • Ujišťuji vás, že udělám, co bude v mých silách.

    Rady

    - Při poskytování návodu, co dělat, se nikdy nesmíte chovat povýšeně, ale naopak používat fráze, díky kterým i přímé instrukce zní jako rady.

    • Doporučuji vám, abyste...

    • Aby se podobným případům v budoucnosti zamezilo, doporučuji, aby...

    • Navrhuji, abyste...

    Prodejní slovíčka

    - Při aktivním prodeji se osvědčily následující slovní spojení:

    • Pouze. „Bude vás to stát pouhých...“

    • Řada, velké množství. „Máme v nabídce celou řadu / celou škálu produktů...“

    • X místo Y. „Tato služba vám umožní se místo X věnovat Y.“

    • Mimořádný, jedinečný. „Mimořádná nabídka“

    -mm-

    Zdroj: Call Centre Helper - britský online týdeník věnovaný call centrům
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Call Centre Helper