Slovníček zaměstnance call centra

Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je vybírat vždy tu nejvhodnější možnost. Existuje celá řada frází, které na zákazníky působí pozitivním, uklidňujícím dojmem, i přestože víceméně nijak nemění význam toho, co říkáte.

Sever CallCentreHelper.com přišel s následujícím slovníkem:

Pozitivní slova

- Jedná se především o příslovce a můžete je vložit to téměř jakékoliv věty.

  • Určitě. „Dohlédnu na to, aby se problém určitě vyřešil.“

  • Naprosto. „V tom s vámi naprosto souhlasím.“

  • Skvělý. „Nabízím skvělou možnost...“

Každodenní fráze

- Jsou tak otřepané, že je často už zapomínáme i používat. Mají ale velice silný účinek.

  • Rád vám budu nápomocen.

  • Zcela chápu, že se jedná o nepříjemnou situaci.

  • Mohu pro vás udělat následující...

  • Ujišťuji vás, že udělám, co bude v mých silách.

Rady

- Při poskytování návodu, co dělat, se nikdy nesmíte chovat povýšeně, ale naopak používat fráze, díky kterým i přímé instrukce zní jako rady.

  • Doporučuji vám, abyste...

  • Aby se podobným případům v budoucnosti zamezilo, doporučuji, aby...

  • Navrhuji, abyste...

Prodejní slovíčka

- Při aktivním prodeji se osvědčily následující slovní spojení:

  • Pouze. „Bude vás to stát pouhých...“

  • Řada, velké množství. „Máme v nabídce celou řadu / celou škálu produktů...“

  • X místo Y. „Tato služba vám umožní se místo X věnovat Y.“

  • Mimořádný, jedinečný. „Mimořádná nabídka“

-mm-

Zdroj: Call Centre Helper - britský online týdeník věnovaný call centrům
Zobrazit přehled článků ze zdroje Call Centre Helper