Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede příčky co do neoblíbenosti.…
I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde. Oslovování klientů přes telefon…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás…
„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v …
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější . Jedná se o jednu…
Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas…
Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou pohodu svých pracovníků, tím…
Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále zásadní roli. V určité…