Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce, tak se o něj chci s Tebou podělit. Začalo to už ráno. Byl jsem ve škole na zkoušce z …
Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…
Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…
V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…
Desatero telemarketéra Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…
Základy úspešného prodeje pro začátečníky Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…
Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…
9 pilířů úspěšného e-mailingu Lidé denně dostávají desítky e-mailů s mnoha různými nabídkami. Přesto je…
Na začátku je vždy marketingová analýza. Ale ty největší otázky při…
Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky? Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…
Jak podpořit SEO pomocí PR Optimalizace pro vyhledavače (SEO) určuje, jak dobře bude firma nebo značka…
Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…
Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům.…