Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého. Přesto, že se většina firem snaží si své spokojené zákazníky udržet, stává se, že kvůli…
Jak poznat obchod, který neuzavřete Neplýtvejte časem nad mrtvým obchodem, když se můžete věnovat jiným…
Udržet si spokojeného partnera stojí pětkrát méně než získání nového. To je…
Být úspěšný v obchodním světě není snadné. Pokud se ale budete bát svých…
10 způsobů, jak vylepšit emailový marketing Portál ClickZ, který pravidelně přináší expertní poradenství v oblastech…
Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…
Snad každá marketingová příručka proklamuje, že v dnešní moderní ekonomice…
Získejte aktuální přehled o plánech konkurence snadno, rychle a levně Analýza konkurence je velmi komplexní činnost, která nikdy nekončí.…
Máme být na XYZ? A neměli bychom být také na ABC? A co ta nejnovější síť, o…
Pár tipů, jak uspět při prodejním telefonátu Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty…
Neztěžujte si obchodní proces Není to nic složitého. Zákazník touží po nějakém produktu, společnost na…
Představa úspěšné obchodní firmy záleží na úspěšném prodeji zákazníkům. K …
Co lidé nejraději sdílí Principem content marketingu je příprava obsahu, který bude co nejvíce…