Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se vám snažil vnutit produkt za každou cenu bez větší snahy pochopit vaše konkrétní potřeby.…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
Jak efektivně nalézt potenciální klienty Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už…
Co znamenají hashtagy na Facebooku pro marketéry? Minulý týden Facebook oznámil zavedení hashtagů (#), nástroje používaného…
Které prodejní taktiky vždycky selžou? Existuje několik prodejních taktik, které se vám jednoduše vymstí, jestliže…
Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela…
Na celém světě jsou 2,4 miliardy uživatelů internetu a jejich počet nadále…
Vytváření kvalitního obsahu vyžaduje trpělivost, plánování a praxi. A to,…
Víte, jak můžete nejlépe povzbudit motivaci vašich telefonních operátorů?…
Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání…
Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás…
Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého.…
Jak poznat obchod, který neuzavřete Neplýtvejte časem nad mrtvým obchodem, když se můžete věnovat jiným…