LinkedIn: Účinný prodejní i marketingový nástroj

Ilustrační snímek

LinkedIn již neslouží jen k prezentaci firem za účelem náboru zaměstnanců. Stal se z něj mocný nástroj marketingu a obchodu, což jasně potvrdila nedávná studie BI Intelligence. Konec konců – 225 milionů lidi z více než 200 zemí světa představují lákavou tržní příležitost. Vzhledem k orientaci na profesionály je LinkedIn nejzajímavější pro B2B marketing.

Toto jsou nejúčinnější nástroje, které lze k oslovování potenciálních zákazníků na síti LinkedIn použít:

  1. InMail: Po zaplacení členského příspěvku pro uživatele LinkedIn jde o velmi šikovný způsob oslovování. Platíte totiž jen za ty maily, na které dostanete odpověď.
  2. Sponozorovaný InMail: Přímé oslovení, které lze cílit na větší počet lidí zároveň. Mail se zařadí mezi ostatní zprávy, přestože nebyly zaslány jednotlivci, ale celé skupině podle předem zadaných kritérií, jako např. místo, pracovní pozice, zařazení ve skupině, pohlaví, velikost firmy apod.
  3. Různé formy reklamy. Inzerce na LinkedIn je méně nápadná ve srovnání s jinými sociálními sítěmi. Reklamy jsou přesněji cílené a působí jako přirozená součást uživatelského prostředí v kontextu s profilem uživatele. Často jde o studie či profesionální služby. Můžete využít CPC reklamy, sponzorované stránky, sponzorované odkazy, podporu firemní stránky a další. Přesné cílení je samozřejmostí.

Nová studie BI Intelligence kromě jiného dokazuje trend, že prodejci, kteří k práci využívají sociální sítě, dosahují výrazně lepších výsledků než ti ostatní.

-th-

Zdroj: Business Insider - americký portál zaměřený na oblast podnikání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Insider