6 opomíjených prodejních zásad

Vytisknout

Mnozí zaměstnanci obchodního oddělení mají tolik práce, že nemají čas se příliš zamýšlet nad tím, jak by mohli dlouhodobě vylepšit svůj pracovní výkon. Většina prodejců se pak zapomíná občas na chvíli zastavit a objektivně analyzovat svoje prodejní rutiny a návyky. A přitom k výraznému zlepšení efektivity práce často stačí právě pouze drobná systémová změna. Server Salesopedia přinesl šest zásad, na které se pro nedostatek času zapomíná, ale které by v organizaci vašich prodejních aktivit jistě…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace