Jak může příliš mnoho informací zhatit obchod

Vytisknout

Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak říci jednu a tu samou věc, musí vždy vybrat tu, která působí a zní nejlépe. Stejně tak musí ze značného množství informací, které je schopen podat, vybrat ty, které jsou pro zákazníka relevantní. A právě zde mnoho prodejců naráží ve snaze zapůsobit na zákazníka se jej snaží o jeho co možná nejvyšší informovanost. Někdy je však méně více a příliš mnoho informací může u klienta vzbudit více pochyb než ujištění. Server…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace