Mnoho společností ztotožňuje termín marketing s výší prodeje. Nic však nemůže být vzdálenějšího realitě. Prodej je záležitost okamžitá, kdežto marketing je věcí…
Recenzní webová sídla jako zdroj informací Firmy mohou získat prostřednictvím Internetu velké množství názorů na svoje…
Všichni dodavatelé CRM systémů sice nabízejí nástroje pro integraci dat,…
Logistika je záležitostí kooperace Řada společností využívajících e-komerce dnes zjišťuje, že zpracování…
Příliš mnoho dat zpomaluje CRM Možnost zpracování ohromného množství dat v reálném čase způsobuje v…
Několik rad pro středně velké CRM Středně velké firmy v zájmu udržení konkurenceschopnosti začínají zavádět…
Společnosti, které užívají software umožňující realizovat a organizovat…
Naplánovat dobrý CRM systém znamená mnohem více než jen vhodný výběr…
Zatímco některé firmy zabývající se e-komercí používají bezplatnou dopravu…
Školení obsluhy CRM - vichřice v rozpočtu? Výcvik obsluhy nového CRM systému představuje obvykle 5 až 20 % celkového…
Jak správně recyklovat reklamu Oslovit veřejnost pomocí reklamy není dnes žádný problém. Reklama, ať už je…
Uživatelské přizpůsobení CRM systémů a skryté výdaje Zavádění nového CRM software a s ním spojená systémová integrace s sebou…