CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který společnosti umožní větší soustředění na zákazníka na jeho potřeby a preference. Paradoxem však je,…
O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…
Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat…
Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové…
Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…
Hlavní rysy, které tvoří tvář webového sídla, sahají od jednoduchých…
Managementu objednávek se mezi současnými firmami dostává stále větší…
Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny…
Přestože chápání slova marketing bývá často poněkud zmatené a nejasné,…
Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové…
Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem…
Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že…
Ceny dopravného a manipulační poplatky představují jednu z největších…