Návrh obchodní značky je složitým úkolem

Vytisknout

O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán bezpočet statí, zejména pak o jejich nejdůležitějším aspektu názvu samotném. Ten je totiž prvkem, který vytváří vzkaz směřovaný k zákazníkovi, oslovuje cílovou skupinu, odlišuje produkt od ostatních na trhu, vytváří vztah mezi zákazníkem a firmou. Důležitější než jakási křiklavost či hlasitost značky je, aby podporovala to, co výrobek nabízí, jeho legendu a ducha. Měla by inspirovat, přesvědčovat a motivovat ke koupi. Jak tedy…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace