Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět, jaká je situace v podniku z hlediska vztahů k zákazníkovi a péči o něj. Lze odpovídat pouze…
Je používání CRM systémů obtížné? Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…
Plánování inzerce v médiích Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za…
Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…
Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se…
Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo…
Noví zákazníci firemní web sami nenajdou Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše…
Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…
Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…
Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…
Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…
První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…