Marketing - zprávy z HR

Účinnost značky je dána firemní kulturou

Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji, ale to, co skutečně vytváří značku společnosti, je dění uvnitř organizace. Jestliže má…

Světlé stránky CRM

Světlé stránky CRM

Dny největší slávy CRM systémů jsou nejspíš minulostí a dodavatelé…

E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Článek v rámci předplatného E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…

Internetový marketing - případová studie

Internetový marketing - případová studie

Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…

Internetový marketing: rozděl a panuj

Článek v rámci předplatného Internetový marketing: rozděl a panuj

Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…

Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek v rámci předplatného Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…

Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Článek v rámci předplatného Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…

PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Článek v rámci předplatného PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…

Věrnost firmě z pohledu zákazníka

Věrnost firmě z pohledu zákazníka

Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…

CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Článek v rámci předplatného CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…

Jaké IQ má firemní web?

Článek v rámci předplatného Jaké IQ má firemní web?

Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…

Kviz z oblasti vztahů se zákazníkem

Kviz z oblasti vztahů se zákazníkem

Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět,…

Je používání CRM systémů obtížné?

Článek v rámci předplatného Je používání CRM systémů obtížné?

Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…

Výpis 937949 z celkem 995