Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji, ale to, co skutečně vytváří značku společnosti, je dění uvnitř organizace. Jestliže má…
Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…
Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…
Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…
Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…
Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…
Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…
Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…
Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…
Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět,…
Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…