Americký deník E-Commerce Times se ve své nejnovější speciální studii zaměřil na spam. Nekonečný příliv nevyžádané reklamní elektronické pošty rychle a jistě…
Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…
Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…
Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…
Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…
Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…
Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…
Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…
Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…
Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…
Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…