Dokáže USA zastavit spam? Americký deník E-Commerce Times se ve své nejnovější speciální studii zaměřil na spam. Nekonečný příliv nevyžádané reklamní elektronické pošty rychle a jistě…
Webová diskusní fóra na vzestupu Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…
Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…
E-lamparna.com aneb Reklamace na webu Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…
Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…
Internetový marketing: rozděl a panuj Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…
Průvodce kreativní reklamou v rozhlase Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…
Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory? Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…
PR aktivity vyžadují tvořivý přístup Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…
CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů? Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…
Jaké IQ má firemní web? Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…