Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise neboli společnosti v reálném čase, hovoří se také o marketingu v reálném čase. Marketing je…
PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim…
Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…
Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…
Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…
Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na…
I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…
Odborníci se shodují na tom, že ještě stále existuje celá řada vedoucích…
Pro podniky je v dnešní době stále složitější nahlížet na sebe sama očima…
Svět je plný nudných všedních věcí, kterých si lidé nijak zvlášť nevšímají.…
Americká internetová stránka eDiets se díky agresivnímu marketingovému…