Restrikce a nový marketing Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě antispamových filtrů výrazně mění soudobé marketingové taktiky. Postupy, jako je telemarketing či…
Jak se dostat do povědomí veřejnosti v šesti krocích Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a…
Mnohé americké zákazníky může překvapit, že stále existuje jistý počet…
Příprava na rozhovor s médii Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich…
Budování strategické empatie Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat…
Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…
Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…
Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…
Průzkum mezi českými novináři (červen 2003) Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…
Úskalí marketingu v reálném čase Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako…
Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich…
Značka pro zákazníka, zákazník pro značku Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…