Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě antispamových filtrů výrazně mění soudobé marketingové taktiky. Postupy, jako je telemarketing či…
Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a…
Mnohé americké zákazníky může překvapit, že stále existuje jistý počet…
Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich…
Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat…
Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…
Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…
I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…
Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…
Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako…
Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich…
Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…